bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

In excursie

30/03/2014

Era o zi gingasa de primavara.Soarele bland ne contura chipurile cu razele sale dulci.Gaze minuscule zburau prin aer, iar uneori ajungeau si pe fetele noastre.

Eu, Clara, mama si tata ne-am trezit la 03:00. Ne-am grabit sa ne imbracam.In cele din urma, reusim sa iesim pe usa casei si sa ne luam la revedere de la mamaia. Plecam pentru cateva zile la munte si ea ramane sa aiba grija de porcusorii de Guineea, iubitele noastre animalute de casa.

Ajunsi in gara, ne uitam dupa tren.L-am zarit din cealalta parte a peronului.Ne urcam, in sfarsit, in trenul ce avea sa ne duca la Praid, in muntii Harghitei.

Drumul dureaza ceva, schimbam trei trenuri si doua autocare, dar daca te distrezi, timpul trece mai repede, cum a trecut si atunci.Am ajuns la pensiunea Bogada, unde Omar ne-a intampinat cu drag. El este un Golden Terrier batran si linistit. Ne priveste cu blandete, stie ca va primi de la noi toate oasele ramase de la gratar. Ne grabim in camera, pentru a despacheta si a ne odihni.

A doua zi de dimineata, coboram cu autobuzul in mina de sare.Acolo sunt  leagane de cate unul, cate doi si cate trei locuri, forme de escaladare in forme de animale exotice, tobogane si locuri de joaca. Dar cel mai atractiv este terenul de alpinism.Este imens si are trei nivele: primul pentru copii mici, al doilea pentru copii mai mari, iar ultimul pentru adulti.Sora mea s-a dus in primul nivel, iar eu in al doilea, care este destul de greu si de periculos, urmand sa pasesc printre butuci enormi care se leganau ametitor deasupra capului meu. Apoi a trebuit sa traversez o “plasa de paianjen”, loc in care multi copii abandoneaza cursa cu obstacole la inaltime. Dar mie nu mi-a fost frica, si am parcurs cursa intreaga de mai multe ori! Amandoua purtam casti si hamuri.Ne-am distrat de minune!

A doua zi am avut acelasi program, doar ca ne-am urcat in leagan si ne-am prefacut ca suntem pasari. In mina coboram pentru ca aerul salin este foarte sanatos pentru plamanii nostri si caile respiratorii afectate de aerul poluat al orasului nostru. Tratamentul acesta cu aer salin numeste speleoterapie. Asadar, excursiile noastre sunt si utile si frumoase, si distractive.

In sfarsit, trebuia sa plecam.A fost greu sa ma despart de muntii Harghitei, dar urma sa mergem si la anul!

de Manole Emma Adriana

Categories: Compuneri.

Comment Feed

No Responses (yet)

Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.